ÁSZF
A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) az Ercin Bt. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett www.vizipipa.eu internetes oldalán elérhető szolgáltatásokat (továbbiakban:Szolgáltatás vagy webáruház) igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Ügyfél vagy Fogyasztó) általi használatának feltételeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek)
Jelen jogügyletekre a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: Korm. rendelet) értelmében a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozó szabályokat kell alkalmazni.
1. ÜZEMELTETŐ ADATAI
Üzemeltető: Ercin Bt.
Székhely: 1039 Budapest, Gyula utca 21.
Telephely: 1106 Budapest, Maglódi út 47. 68-as csarnok
Mintabolt: 1067 Budapest Teréz krt. 37.
Adószám: 21934683-2-41
Cégjegyzékszám: 01-06-764048
Nyilvántartásba vevő cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, 1051 Budapest, Nádor u. 28.
Bankszámlaszám: K&H BANK IBAN HUF: HU51104033705052677853721008
Tárhelyszolgáltató neve, címe, elérhetősége: Shoprenter.hu Kft, 4028 Debrecen Kassai út 129.
2. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, FELTÉTELEK
2.1 Regisztráció után rendelési igénye kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja a webáruházműködésére vonatkozó jelen Általános Szerződési Feltételeket. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra,
hogy jelen Feltételeket bármikor, az Ügyfélnek küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa. Jelen Általános Szerződési Feltételek kiterjednek az oldal vásárlás nélkül történő felhasználására és minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételére, melyet az Ügyfél a webáruházból történő megrendeléssel kezdeményez.
2.2 A termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit már a megrendelést megelőzően megismerheti a konkrét árucikk információs oldaláról. Melyet a termékhez csomagolt használati utasítás is tartalmaz.
Ha a webáruházban található bármely termék minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban vagy a weboldalon közölteknél több információra van szüksége,kérjük, forduljon hozzánk bizalommal, készséggel állunk rendelkezésére.
2.3 A Szolgáltató webáruházában szereplő termékeket két módon vásárolhatja meg:
- Kiskereskedelmi forgalomban a mintaboltunkban.
- A www.vizipipvasarlas.hu internetes portálon üzemelő webáruházon keresztül jelen Általános Szerződési Feltételek szerint.
3.1 A termékeket regisztrációval is meg lehet rendelni. Regisztrációra a főoldalon található Regisztráció menüpontban lévő adatlap kitöltésével kerülhet sor. A korábban rögzített adatok megváltoztatására belépés után van lehetőség. Regisztráció nélküli vásárláskor csak a megrendelés teljesítéséhez minimálisan szükséges adatok kerülnek rögzítésre. A regisztráció nélküli vásárlásnál nem jön létre regisztrált Ügyfél, így az ismételt vásárlások sem kötődnek egy konkrét személyhez ebben az esetben a minimálisan szükséges adatok megadása újból szükséges. A regisztráció nélkülivásárlásnak a hátránya az Ügyfél számára az, hogy nem tud élni az Webáruház kényelmi szolgáltatásival, amelyeket a regisztrált felhasználók tudnak igénybe venni. Regisztrációra bárki jogosult.
3.2. A Webáruház virtuális kosárba összeválogatott termék tekintetében a "Pénztár"/"Rendelési igény elküldése" funkciógombjának használatával rendelési igényét, mint vételi ajánlatot küldi el. Azigény beérkezését követően a Szolgáltató késedelem nélkül - de legfeljebb 48 órán belül - visszaigazoló e-mail üzenetet küld az Ügyfélnek. A visszaigazolás tartalmazza az Ügyfél által a regisztráció vagy a vásárlás során megadott adatokat (pl. fizetési mód, számlázási, szállítási és átvételi információk), a rendelés azonosítóját, dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termékek árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget, Ez a visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Szolgáltató és Ügyfél között kizárólag a megrendelési igény
webáruházunkba történő megérkezését igazolja. A rendelés leadása illetve véglegesítése előtt a fogyasztónak lehetősége van az adatbeviteli hibák kijavítására, mint a kosárba helyezett termékek esetén, mint pedig a szállítási és számlázási adatok tekintetében.
3.3 Amennyiben a visszaigazoló e-mail az Ügyfél megrendelési igényének elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfélhez nem érkezik meg, az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Ügyfélhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Amennyiben a visszaigazoló e-mailt 48 órán belül nem kapja meg, vagy abban hibát észlel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az áruház üzemeltetőjével a vizipipavasarlas@gmail.com e-mail címen, vagy forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.
3.4 Érvényes szerződés a felek között akkor jön létre, amikor a Szolgáltató a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti az Ügyfelet a szállítás várható idejéről vagy az üzlethelyiségben történő átvehetőségéről. A szerződés akkor is létrejön, ha a visszaigazolás után a Szolgáltató a megrendelt terméket leszállítja a fogyasztó részére. A szerződés létrejöttével a megrendelés fizetendő végösszege nem változik. Minden megrendelés fizetési kötelezettséggel jár.
3.5. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a webáruházunkban végrehajtott megrendeléskövetkezményeként közötte és a Szolgáltató között, a megrendelt termékre magyar nyelvű, ill. szállítási szerződés jön létre, amely írásban megkötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződés teljesítéséről számla készül, az Ügyfél által megadott adatokkal. A szerződés dokumentumai, úgymint az Ügyfél megrendelése és a Szolgáltató visszaigazolása tárolásra kerülnek és azok később visszakereshetők.
3.6. Szolgáltató elállhat a szerződéstől, ha a szerződéskötést követően a terméket a jelenszerződésben rögzített feltételek mellett neki fel nem róható módon nem tudja az Ügyfél rendelkezésére bocsátani, azzal, hogy ennek okáról más hasonló termék felajánlása mellett az Ügyfelet tájékoztatni köteles. Köteles továbbá az Ügyfél által már megfizetett díjat vagy előleget soron kívül visszafizetni Ügyfél részére.
4.1 A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg és az általános forgalmi adót már tartalmazza.
4.2 A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, amelyekről a Szállítási díjak menüpontban tájékozódhat. A Webáruház a kiszállítási díjat az érvényben lévő díjszabás szerint a megrendelés feladása előtt automatikusan kiszámítja.
4.3 Termékeink árait forintban értendők és a ÁFÁ-tartalmazzák.
4.4 A Webáruházban található termékek árai eltérhetnek az üzleteinkben található termékek áraitól.
4.5 A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy a Webáruházban téves ár jelenik meg. Különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, a termék általánosan elfogadott vagy becsült piaci árától jelentősen eltérő irreális árra, a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, de felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, melynek ismeretében az Ügyfél elállhat megrendelésétől.
4.6 Az Eladó bármikor előzetes értesítés nélkül módosíthatja a Webáruházban található termékeket és árakat azzal, hogy a módosítás a weboldalon történő megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Ezen
változtatások nem érintik a már megkötött szerződéseket.
4.7 Az oldalon lévő esetleges hibákért a Szolgáltató felelősséggel nem tartozik, ebből eredő károkért felelősséget nem vállal. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek.
5.1. Teljesítési határidő
A webáruházban feltüntetésre került a várható szállítási határidő. A visszaigazolt mennyiség és a raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési ideje, amelyről a Szolgáltató munkatársa telefonon vagy e-mailen tájékoztatják az ügyfelet. A teljesítési határidő legfeljebb harminc (30) nap. Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről az Ügyfelet haladéktalanul tájékoztatni, valamint az Ügyfél által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon (30) belül visszatéríteni.
5.2. Fizetési módok
Az Ügyfél kötelessége a vételár választott fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól az Ügyfél csak a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a kiszállított termék vételárát az Ügyfél nem tudja megfizetni, vagy az áru a Szolgáltatónak fel nem róható okból nem adható át, az Ügyfél köteles a Szolgáltatónak megfizetni a megrendeléssel és szállítással kapcsolatos költségeit.
Készpénzzel és bankkártyával - üzletünkben az áru személyes átvételkor
Készpénzzel - futárnak az áru személyes átvételkor
Előre utalással: A Ügyfél a szállítás teljesítése előtt előre átutalással is kifizetheti a létrejött szállítási szerződésnek megfelelő ellenértéket. Ebben az esetben a Szolgáltató előleg bekérőt küld e-mailben, mely alapján az utalást el lehet végezni. A kiszállítás indítása, illetve az áru átadása azt követően lehetséges, ha az előlegbekérőn szereplő összeg a Szolgáltató bankszámlájára megérkezik.
5.3. Teljesítési hely
Megrendelt termék(ek) személyesen átvehető(ek) mintaboltunkban, vagy kiszállítás esetén a megrendelésben megadott címen.
6.1 Az e pontban foglaltak kizárólag olyan természetes személyre vonatkozik, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe,vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban"Fogyasztó").
6.2 A fogyasztónak minősülő Ügyfél az áru átvételét követő 14 naptári napon belül (beleértve a 14.naptári napot is) jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései szerint. Az elállási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket, több termék megrendelése esetén az utolsó terméket átveszi. A fogyasztó az elállás jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
6.3 Ha Ön elállási jogával élni kíván, az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozat vagy az alábbi mintát kitöltve köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az
alábbi címre:
Ercin Bt. 1039 Budapest Gyula utca31.
e-mail: vizipipavasarlas@gmail.com
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló
szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó kifejezett utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, illetve amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. (pl. bontott szipkák)
Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel. (pl. bontott aromakövek, gélek, ízesítők, szenek)
7.1 Az elállási jog gyakorlása mintaboltunkban is lehetséges, vagy posta / futárszolgálat igénybevételével a termék 1067 Budapest Teréz krt. 37. szám alatti üzletünkbe történő visszajuttatásával.
7.2 Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy az általa a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni kivéve, ha a Szolgáltató vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Amennyiben a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles a részére megtéríteni.
7.3 A terméket sértetlen állapotban kérjük visszaküldeni a Szolgáltató fenti címére. Az Ügyfél köteles visszaszolgáltatni minden, eredetileg a termékhez mellékelt és átvett tételt.
Ha az Ügyfél a visszaküldött termékhez nem mellékel minden, részére eredetileg átadott tételt, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a hiányzó tételekért díjat számítson fel az Ügyfélnek.
7.4 A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Az utánvéttel visszaküldött csomagot a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni. A termék mintaboltban történő személyes átadása is lehetséges. A visszaszállítás során a kárveszély az Ügyfelet terheli, ezért javasoljuk a terméket a gyári csomagolásban visszaküldeni.
7.5 A Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy (14) napon belül visszatéríti a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (kiszállításért fizetett költséget is) azon a többletköltségeket kivéve, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A visszajáró összeget Szolgáltató a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, vagy a Fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg a Fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. Nem illeti meg Szolgáltatót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga
7.6 A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot
meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
8.1 Kellékszavatosság
8.1.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával:
Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
8.1.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján:
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
8.1.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét:
Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
8.1.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét:
Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
8.1.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének:
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
8.2.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával:
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
8.2.2. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján:
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
8.2.3. Milyen esetben minősül a termék hibásnak:
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
8.2.4. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét:
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
8.2.5. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét:
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.
8.2.6. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól:
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
A Szolgáltató kötelező jótállás alá eső terméket nem forgalmaz.
9.1 Ügyfél a weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az abban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
9 .2. A Személyes adatokat Szolgáltató az Adatvédelmi nyilatkozatban leírt feltételek szerint kezeli.
Ügyfél a weboldalt kizárólag a saját felelősségére használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a veszteségekért, költségekért, amelyek a weboldalakkal kapcsolatban, azok használatából vagy használhatatlanságából, nem megfelelő működéséből, meghibásodásából, számítógépes vírusból, vonal- vagy rendszerhibából, illetéktelen hozzáférésekből, az üzenetek tartalmának esetleges módosulásából, vagy más hasonló okból eredő károkért. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért, s teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal, bíróságokkal a jogsértések felderítése végett.
A weboldalainkon megjelenő adatok és információk kizárólag tájékoztatási célt szolgálnak. Azok tartalma rendszeresen frissítésre kerül, ennek ellenére sem áll módunkban az információk esetleges hiányosságai, pontatlanságai esetére felelősséget vállalni. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatok, az elvesztett, elfelejtett, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé váló jelszó miatti szállítási késedelemért, egyéb problémáért, hibáért, illetve a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért.
Amennyiben a Jogi nyilatkozatot és az adatvédelmi feltételeit a Szolgáltató módosítja, a változásokat a portál nyitóoldalán megfelelően közzéteszi és a módosításra a felhasználók figyelmét felhívja.
11.1. Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az mintaboltban és elektronikus úton terjesztheti elő.
A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem
ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen
közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb az írásbeli panaszról szóló válasszal egyidejűleg megküldi az Ügyfélnek.
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően 30 napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni valamint gondoskodni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató öt évig megőrzi.
11.2. Felek vitájukat elsősorban békés úton próbálják rendezni, azonban ennek hiányában az Ügyfél az alábbi jogérvényesítési lehetőségekkel élhet:
Bejegyzés a vásárlók könyvébe.
A vásárlók könyve a Szolgáltató mintaboltjában elérhető, s a beírt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
Békéltető testület.
A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél kezdeményezheti ezen eljárást az illetékes Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő békéltető testületnél. A szolgáltató aláveti magát a békéltető testületi eljárásnak.
Az illetékes Budapesti Békéltető Testület elérhetősége:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
következő linken is:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952.
évi III. törvény rendelkezései szerint.
elektronikus áruházon keresztül történik. Jelen webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, vírus védelmi szoftverek használatát friss adatbázissal, az operációs rendszer biztonsági frissítéseinek telepítését.
A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben az 2013. évi V. törvény (Ptk.), az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Ektv.")
illetve a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók. Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani.
A Szolgáltató a mintaboltjában és a webáruházában magánszemélyeknek csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki.
Érvényes: 2017. április 20-tól.